3 Nisan 2012 Salı

Merhaba!

Evet okuyucu ben dostum.. :)

Blog dünyasına hoş mu geldim, biraz heves için mi oldu bilmiyorum, ileride buna karar veririm sanırım. Beni çok çok yüksek ihtimalle tanımıyorsunuz, o zaman bir sonraki paragrafta kendimden bahsedeyim ben.. (hadi ya?)

Forumlarda kurucuların ilk mesajlarını merak ederdim hep, belki ileride biri de benim ilk mesajımı merak eder, buyursun o zaman;Yaşım önemsiz diyebilirim, zaten önemli olduğu alanlarda insanları şaşırtmayı başardım..

Müzik zevkim fena değildir hani, programcılıkla aram var. İngilizce konusunda iyiyim ki, programcılıktan sonra yaptığım en yararlı yatırım..

Blog'un açılış tarihi ile ilk yazı arasında uzunca bir ara varsa bunun sebebi yanıp sönen imleci sağa doğru götürecek tuşlara basamamamdır. İlk yazı heyecanı desek? :)

Yazılarım genelde uzun oluyor. İnsanımızın en büyük sorunu da sabırsızlık olduğuna göre bu yazının olduğu pencerenin erken kapanmasını istemem.. 


Tekrardan merhabalar, gelecek yazılarımda görüşmek üzere..


1 yorum:

  1. Evet Mehmet, sana katılıyorum. İnsanımızın okuma tembelliğini bir gram dahi olsa azaltabilirsek ne kadar iyi olur.

    Sen yaz yeterki, bilgiyi önemseyen okur, önemsemeyen okumaz. Okuyan kazanır... :)

    YanıtlaSil