21 Haziran 2013 Cuma

Sağlam Anılar

Bir avuç insan var hayatımda..

Bazıları sadece orada,

Bazıları benden yakın bana..


Bazıları sadece zorunlu olduğundan..

Bazıları ben olduğumdan..


Beraber ağladığım,

Beraber güldüğüm,

Beraber yürüdüğüm hepsi..

Kimi yüz yüzeyken anlamazken..

Kimi görmeden biliyor derdimi..


Kimi hala yanımda,

Kimi gitti çoktan..

Kimi hızlı yürüdü yetişemedim..

Kimi durdu sadece, bekledi benim gitmemi..


Bazısı bilmedi değerini,

Bazısı bilmek istemedi..

Bazısı dinledi beni..

Bazısı bana benden fazla değer verdi..


Fazla uzatmamam lazım,

Belki sıkılırsın sonra..

Söz ver bana, lafım sana,

En kötü anında bile,

Yalnız hissedersen, ağlama bir kenarda..

Peçeteni eline aldığında, bir el bile olsa omzunda..

Vazgeç hemen..

Bir avuç insan bile yeter bazen..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder