14 Aralık 2013 Cumartesi

Uyku

Herkesten önce uyandım bugün...
Güneşten bile...
Kuşlardan bile önce uyandım...
Uyandım, çünkü kar yağıyordu...
Güneşi uyandırmam gerekiyordu...
Aslında uyumamam gerekiyordu...

Yorgundum ama dün gece...
Acaba Güneş de yorgun muydu dün gece?
Kar belki de o yüzden yağıyordu bu sabah...
Suçlusu bendim belki de...

Yıldızları göremeyeceksin bu gece...
Onlar da yorgun çünkü...
Konuştum, çok üzülmüşler dün gece...

Kar durdu bak...
Sıkılmıştır belki yağmaktan...
Güneşi özlemiştir belki...
Benim gibi...

Güneş yalnız mıdır orada?
Sıkılır mı tek başına?
Yoksa birini buldu da ondan mı bu kaçış?
Mevsimler öyle mi mesela?


Bulutlar dağılıyor sanki...
Üzülür mü onlar ayrılınca?
Belki...


Üşüdüm burada...
Güneş lazım bana,
Sen lazım sol yanıma...
Kusura bakma yazılarıma...

Günaydın.
Uyandırmadım ya?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder