9 Haziran 2012 Cumartesi

Falan Filan

Tam senin için olan birinin elinden gittiğini, belki de hiç elinde olmaması durumu nedir bilir misin?

Az çok tüm aşk acıları bunun üzerinedir: "Biz birbirimiz için yaratıldık"

Yani sen diyorsun ki: Ben Dünya'daki herkese baktım, en uygun sen varsın.

Dünyadaki herkesle tek tek konuşmadan, bir şeyler paylaşmadan, toplasan 200 kişilik çevrende sevdiğin birini kaybettin diye mi suratın asık senin? Bu nasıl bir lüks lan?

Nasıl bir lüks bu?!

Canım sıkıldı ne demek, benden sonrakiler seni çok mutlu edecek, buna eminsin yani?

Lanet olsun ne demek, "ben tüm kötü olayları yaşadım, bir bu eksikti, ayrıldım tam oldu" mudur?

İmkansızlıkların haricinde her şeyi denemeden lanet etmek nedir? Nankörlüktür.

Harçlık paranı sigaraya harcamandır. "Ben oldum ya" demektir.

Salaklıktır..

Salak olmak da, lanet etmeden yaşamayı bilmek de senin elinde. İmkanlarını kullanmak ya da onları bir yere atmak da öyle..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder